söndag 1 september 2013

Kräftskiva på 52an

Byggde ihop ett kräfttorn av en skål, ett kakfat och en liten karamellskål :)
Bordet pryddes bland annat av mina egengjorda lyktor. Kan man annat än älska sprayfärg?
Underbar kvällssol som letar sig in i vårt vardagsrum :)
Till kräftorna hade jag även gjort en västerbottenpaj, smarrigt värre!
Självklart bjöds det på Nynäshamns egna öl :)
Jag försöker alltid undvika tråkiga plastförpackningar på bordet. Som här; jag tog två små barnmatsburkar, en till varje ände av bordet,  och klickade upp ailoli i, mycket trevligare :)
Igår hade vi en liten kräftskiva här på 52an. Ebba sov hos mormor och jag och Johan skämde bort oss med trevliga vänner, god mat och en sovmorgon :) Det blev en helt vansinnigt trevlig kväll! Massor av babbel och löjligt mycket skratt! Känner mig alldeles proppfull med energi nu!
- Trevlig söndag på er!
Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar