torsdag 28 november 2013

Lillfrökens rum

Egenpysslad lampskärm :) Visst blir det ett mysigt mönster på väggen? :)
Detta dockhus renoverade jag i sommras, lär nog lägga upp lite bilder på det här sen :)
Älskar verkligen att ha såna här lådor som hyllor! Vi har dem i vardagsrummet och hallen också ;)
Idag blev jag klar med de sista detaljerna i Ebbas rum. Jag har satt tillbaka alla kontaktuttag och skruvat upp taklampan. Dessutom har jag pysslat ihop själva armaturen/lampskärmen :) Tycker det blev ett mysigt mönster och ljus av den :) 
Igår satte jag upp tavellister och hyllor och dagen innan det tog jag äntligen tag i att tapetsera den sista väggen. Johan har tapetserat alla utom den sista, men han jobbar massor nu så tiden räcker inte till. Känns så skönt att allt äntligen är klart!
- Vad tycker ni om Lillfrökens rum? :)
Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar