lördag 12 april 2014

Lillsyskons första plagg ♡


Hihi, ja så kan det gå ... När vi väntade Ebba tog vi heller inte reda på könet, känns så magiskt att inte veta. Stunden när de där orden sägs "Det blev en ..." ..Ryser! Hur som helst så hade vi bara massor av neutrala kläder till henne. Så det finns en drös med första kläder som lillsyskon får ärva sen. Men vi hade bestämt oss för att Lillsyskons första kläder ska vara köpta just till hen, det kommer som sagt bli mycket ärvt ändå. Igårkväll satt jag och kikade på massor av fint från framförallt Newbie, men väl i butiken var det väldigt urplockat. Plaggen jag kikat på gick i beige och vitt. Men så hittade jag dessa uppsättningar och kunde bara inte låta bli! Hihi :) Dessutom hade jag kanonbra rabatter så dyrt vart det inte :) Kanon! Kläderna kommer från Kappahl och Lindex och allt, till och med mössorna, är i ekologisk bomull ♡ 
- Måste ju säga att allt känns en smula närmare och verkligare nu när jag fick rota runt på bebisavdelningarna idag. Fyndade tidigare ett par bitleksaker till Lillsyskon, men förutom dem är detta det första och enda som kommer köpas innan Liten anländer. Blir ju inte alls lika mycket tid för att boa och liksom ladda som det vart med Ebba, så idag kändes väldigt fint

Foto: Cecilia Lundin

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar